anea englund

Alla inlägg den 2 april 2011

Av anea englund - 2 april 2011 23:02

hejsan 

 som jag har sagt (typ 100 ggr) så har  jag och nicole shoppat i dag;)

det blev ett par blommiga tygskor för 150:-(skopungten) och en kofta för 99:- (på bik bok ) när jag skulle betala med mitt nya bankkort  så funkade det nt   man skulle aktivera det så pappa fik sitta i telefonkö i 45 min   

 ja ja lägger upp bilder imorgon ;)  det var riktigt härligt väder i dag och jag blev på sååå bra humör    


sen när jag kom hem så va jag skittrött, och då skulle jag brosan och grannen spela fotboll och sen skulle vi spela kubb :P och mitt lag vann alla gångerna ;)


det var lite om min dag hoppas att ni har haft det bra 

pusspuss <3



Av anea englund - 2 april 2011 11:05

hejsan

(det blir ett kort blogginlägg i dag för jag har typ lite brotom.).

i dag gick det bra med kvp.. inte så intresant jag vet ;)


nu gör jag mig i ording och sen ska jag till nicole   sen ska jag och nicole till entre'   där ska jag köpa en present till mamsen för hon fyller år på onsdag ;)

ha det bra pös pös<3

Presentation

halloj :D

jag heter anea englund och jag älska musik och dans..
på fritiden chillar jag och e med kompisar..

jag och min kompis andrea "driver" den här bloggen tsm. vi har känt jätte varandra länge fast nu bor hon i sthlm...

ha det supergött :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards