anea englund

Alla inlägg under maj 2011

Av anea englund - 5 maj 2011 20:34

hittade en bild på en fansk sångerska som e 13-14 år.. iaf, hon e sjukt lik tove styrke

Foto av Caroline Costa

detta e caroline costa


och detta e tove styrke


vad tycker ni????

Av anea englund - 5 maj 2011 17:46

har inte bloggat på ett tag typ för att inte orkat osv..


jaja i dag har jag varit på mm (malmö mästerskapet)fast i år va vi ute (?) ;)

först va det skitkallt fast sen blev det varmare... jag tävlade i kula och längd inte för att jag e bra på det men det e bara kul att vara där ;) föresten träffade jag två kompisar där, nicole och lova. egentligen skulle min kompis celine komma men hon fick/kunde inte komma av en speciel andledning...jag fick ingen medalj eller rättaresagt jag kom inte ens till final, men dock vann min kompis 800-meters loppet ;)

sen när jag kom hem så var jag helt förlamad ;) sen ringde pappa och sa att jag skulle cykla upp till konsum och köpa ägg, så då gjorde jag det..


föresten så har samträningarna på malmöflikorna börjat ;) i går så började min fot blöda utan andledning   inte så mkt men ändå.....



nu sitter jag i soffan och har det rätt chill ;)

 ha det bra alla /anea


PS: ska försöka blogga lite oftatre nu ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

halloj :D

jag heter anea englund och jag älska musik och dans..
på fritiden chillar jag och e med kompisar..

jag och min kompis andrea "driver" den här bloggen tsm. vi har känt jätte varandra länge fast nu bor hon i sthlm...

ha det supergött :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards