anea englund

Alla inlägg under april 2011

Av anea englund - 30 april 2011 23:17

vet  inte vad jag ska skriva om...


lite om dan. först kvp sen träning (15 min sen p.g.a mamma...) sen städa sen gäster.

förästen jag såg/träffade ganska många borta vid mossen vid majbålet..


hejdå

Av anea englund - 29 april 2011 14:07

Heej, Andrea här ;)

Jag ska strax dra till centrum för att kolla på lite grejer :P

Men jag tänkte slänga in ett inlägg eftersom Anea här, som driver bloggen inte har gjort det på ehm.. fem dar? x) JAJA, har ni oxå så jvla fint väder nere i Malmö? :o

Så jag ska nog ta cykeln ist för bussen :P

Idag var det typ världsbokens dag... Så vi skulle spela teater för 6-åringarna ^^

Jag och 7 till skulle spela Hans & Greta -den feta- och då var jag häxan :D

HAHAHAHAHA, så jvla kul :P

-Vem e de som knaaprar på mitt hus??

Aja... okej, orkar inte förklara x)

Juste, K O M M E N T E R A ! ! !


Jajaj, ha det så bra, //Andry     Fiiin vaa? :) Gjorde den själv :P Den som vill veta hur : Kommentera <3

Av anea englund - 26 april 2011 14:28

har nt bloggat sen i fredags men det e ju så j*vla skönt väder ute;) + har blivit lite brun;) i dag har jag studiedag, så j*vla skönt. jag kan inte komma i håg vad jag har gjort i helgen så det blir nt mkt om det...

i dag var jag med brosan på jägersro center ;) där blev det en rosa plånbok, ett randigt linne och en solkräm  där åt vi lunch och lite så.... nu  e det mest chill och sen ska jag kanske till linnea  och sen i kväll blir det badminton...


ha det så bra alla ;)


anea  

Av anea englund - 22 april 2011 22:10

i dag har det varit sjukt varmt ÄLSKAR DET  det var typ 30 grader i solen.. helt sjukt. i dag har det inte hänt så mkt.. men jag solade lite i dag så har blivit lite brun ;). juste.. min brosa är världens lyckost.. för ett tag sen så vann han ett par skidor på sata maria och i går var vi med på en tävling där man kunde vinna ett påskägg på typ 3 kg...gissa vem som vann det? jo min brosa.. blev lite sur för han vinner typ allt 

   

  

i morgon blir det till kusinerna i limhamn   får väl se vad som händer... 

 glad påsk på er alla  


anea <33 










Av anea englund - 21 april 2011 22:49

i natt kunde jag inte sova ett skit.. och i dag har vi (familjen) varit på aq-va-kul och gissa om man blir trött efter det... när jag kom hem så vart jag helt drogad så trött jag va;) sen osv jag en stund ty. en timme elr nåt...kollade precis på tianic.;)

den e skit bar men j*vligt sorglig... nu e det fb och spotify som gäller;) e typ skittrött så ska gå och lägga mig snart..


hejdå /anea<333

Av anea englund - 20 april 2011 12:35

 i kväll ska jag på tjejkväll hos sara;) hhar ingen aning om vad vi ska göra. sen nu i dag bli det nog mest chill..


i morn börjar jag med att sälje kvp och sen ska jag antagligen ve med sara och angie. ;)



   

dagens outfit.

tröja h&m

shorts bik bok

tajts ?


ha det bra /anea;)

Av anea englund - 18 april 2011 21:30

första dagen på påsklovet spenderadees med nicole  

först stack vi till entre'. där blev det en klänning och ett par shorts ;)    

älskar klänningen ;) (båda plaggen är köpta på bik bok men klänningen var sista exemlaret..)


sen cyklade vi till beijers park (stavning) och hade lite piknick   det var ganska kul sen stack vi hem och  gjorde nt mkt mer...          



nu sitter jag vid tv:en klockan e snart 22:00 och jag har nt ätit middag  


ha det bra anea<333   

Av anea englund - 16 april 2011 23:28

hejsan


har nt bloggat på typnån vecka nu men nu e jag tillbaka ;).


jag  har haft en sjukt intensiv dag. först vaknade jag upp hos louise och sen åt vi typ frukost. (+ att louise blev lite sur på sin mamma) sen fortsatte dagen.. blablabla.. och sen  träffade vi julle och tobbe och vi cyklade till en lekplats  där lekte vi "nollan" (barnsligt jag vet..) där trillade klumpedunsen (louise) av en gunga och landade fel på foten... nu sitter jag och louise i vår gäst-säng och har tråkigt.


ja som andrea sa så har vi känt varandra ganska länge nu och jag saknar henne skit mkt  jag hoppas att vi träffas i sommar mäe, men bara om mina  pengar räcker... 

och när jag och andrea va på grönan så åkte jag fritt fall SJÄLV + att det var tilt.. vilket jag inte visste så jag ble skiträdd.. men andrea var för feg  


jag älskar dig och jag saknar dig ANDREA<333333


//anea


PS: ha det gött ;)

Presentation

halloj :D

jag heter anea englund och jag älska musik och dans..
på fritiden chillar jag och e med kompisar..

jag och min kompis andrea "driver" den här bloggen tsm. vi har känt jätte varandra länge fast nu bor hon i sthlm...

ha det supergött :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards