anea englund

Alla inlägg den 1 april 2011

Av anea englund - 1 april 2011 21:17

hejsan

  det blev lite suddigt men visst blev det bra? 

det blev ju lite mysigt;) iaf när vi väl va på ikea så köpte vi en liten lampa och ett soffbord till mig   i morgon e det ju lördag och fösrt så blir det kvp (kvällsposten) och sen nr jag har sminkat mig och så då e det på bussen bort till NICOLE ( jaa) vet nt riktigt vad vi ska göra men det blir väl det vanliga, baka ;)


ska försöka ta fota på min outfit så ofta jag hinner imrg blir det en bild ;)


har hört att det ska regna nästa vecka också (faaaaaannnnn). hoppas att det bara är ett aprilskämt annars så kommer jagj bli på dåligt humör....


ha det gött<3


Av anea englund - 1 april 2011 14:50

  hejsasn 

 detta e dagens outfit :) första gången :P

tröjan från gina tricot 199:-

(syns nt mkt) underlinnet (lila) från cububs 

byxorna från new yorker___:-?


i dag har det nt hänt då mkt... det var skola som vanligt... när jag kom hem så grälade jag med brosan (vilket händer ganska ofta) och nu sitter jag vid datan  

senare i dag (om pappa kommer hem med bilen) så ska jag och mamma köpa en ny lampa till mig på ikea  ;) det är en stor vit lampa med blommor på typ... men jag tar foto när vi har satt upp den      


som ni vet så e det första april i dag och jag har lurat några men har inte blivit lurad ;)  min lärare sa till några i min klass att gå att hämta en synvinkel och ett ögonmått och som ni  kanske vet så existerar det nt;)

 man ja ja nu sitter jag som sagt vid datan och fixar med bloggen, + att spotify laggar -.-

men ha det gött <3

Presentation

halloj :D

jag heter anea englund och jag älska musik och dans..
på fritiden chillar jag och e med kompisar..

jag och min kompis andrea "driver" den här bloggen tsm. vi har känt jätte varandra länge fast nu bor hon i sthlm...

ha det supergött :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards