anea englund

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

i dag

Av anea englund - 2 april 2011 23:02

hejsan 

 som jag har sagt (typ 100 ggr) så har  jag och nicole shoppat i dag;)

det blev ett par blommiga tygskor för 150:-(skopungten) och en kofta för 99:- (på bik bok ) när jag skulle betala med mitt nya bankkort  så funkade det nt   man skulle aktivera det så pappa fik sitta i telefonkö i 45 min   

 ja ja lägger upp bilder imorgon ;)  det var riktigt härligt väder i dag och jag blev på sååå bra humör    


sen när jag kom hem så va jag skittrött, och då skulle jag brosan och grannen spela fotboll och sen skulle vi spela kubb :P och mitt lag vann alla gångerna ;)


det var lite om min dag hoppas att ni har haft det bra 

pusspuss <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anea englund - 6 maj 2011 10:03

jag har en ny blogg  http://aneaenglund.devote.se/ http://aneaenglund.devote.se/ http://aneaenglund.devote.se/  ...

Av anea englund - 5 maj 2011 20:34

hittade en bild på en fansk sångerska som e 13-14 år.. iaf, hon e sjukt lik tove styrke detta e caroline costa   och detta e tove styrke   vad tycker ni???? ...

Av anea englund - 5 maj 2011 17:46

har inte bloggat på ett tag typ för att inte orkat osv..   jaja i dag har jag varit på mm (malmö mästerskapet)fast i år va vi ute (?)  först va det skitkallt fast sen blev det varmare... jag tävlade i kula och längd inte för att jag e bra på de...

Av anea englund - 30 april 2011 23:17

vet  inte vad jag ska skriva om...   lite om dan. först kvp sen träning (15 min sen p.g.a mamma...) sen städa sen gäster. förästen jag såg/träffade ganska många borta vid mossen vid majbålet..   hejdå ...

Av anea englund - 29 april 2011 14:07


Heej, Andrea här ;) Jag ska strax dra till centrum för att kolla på lite grejer :P Men jag tänkte slänga in ett inlägg eftersom Anea här, som driver bloggen inte har gjort det på ehm.. fem dar? x) JAJA, har ni oxå så jvla fint väder nere i Malmö?...

Presentation

halloj :D

jag heter anea englund och jag älska musik och dans..
på fritiden chillar jag och e med kompisar..

jag och min kompis andrea "driver" den här bloggen tsm. vi har känt jätte varandra länge fast nu bor hon i sthlm...

ha det supergött :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Skapa flashcards