anea englund

Alla inlägg under april 2011

Av anea englund - 13 april 2011 17:13

Heej, Andrea igen ;) Anea bloggar ju inte så... :s hahah, nee :*

Jag sitter och dunkar musik just nu och kollar runt lite. Måste snart städa min hamsters bur :/, sen ska jag måla naglarna. Han heter Sammy förresten :P Men han gillar iaf att jag städar för att då får han komma ut i lekhagen ;D han e så kul för när jag kmr, springer han direkt ut ur sitt lilla hus. Precis som han vart vaken, fast man ser att han sovit eftersom han ser så enormt arg ut:

- VARFÖR VÄCKTE DU MIG??!!-.-

hahah, sen blir han glad :P 


aja, hoppas ni har det bra därnere i skåne :P 

puss <3  

Av anea englund - 11 april 2011 21:11

Heej alla :D nu ska jag (som förresten är såååå mkt duktigare på att blogga än Anea) gästblogga som ni så gärna vill (såklart)!! Idag har vart en rätt chill dag och jag tänkte strax dra till sängs med världens bästa bok (!) Liv&Lovisa. För er som inte läst den, LÄS!

Jag venne riktigt vad jag ska skriva men eh, jag är just nu inne på fb och kollar runt lite på bloggar :P


För er som inte vet så bodde jag i malmö tills jag var 5 år men sen flyttade vi till Stockholm. Då fick jag inte träffa Anea längre :(... Men som tur var så brevväxlade jag och Anea och tillslut fick vi träffas!! Så nu träffar vi varann varje år och så har vi en tradition när vi e i stockholm, Gröna lund såklart!! :D Bara så ni vet: Anea vågade åka fritt fall tilt!!!! ... SJÄLV! ( för er som inte vet vad det e: jag bryr mig inte ;)) hon e iaf cool!! Hahah, men jag är ju coolast B) Jag avslutar inlägget med tre ord, tolv bokstäver: Jag älskar dig!<3


//Andrea!:)

Av anea englund - 10 april 2011 18:10

tjena 


det blev inget inlägg i går för jag va skittrött.. la mig liksom typ halv elva... :P


jaja i morse sålde jag kvp och sen hjälpte mamma lite i trädgården..

sen stack jag till sara och vi gjorde inte så mkt..

 i dag har det varit jätteskönt väder det var typ 15 grader gissa om jag blev på bra humör  jag hade bara shorts på mig och ett linne ;)


nu sitter jag och äter lite chips ;)


hoppas ni har det bra <33


ha det bra  

Av anea englund - 8 april 2011 21:25

hejsan ;)


i dag har jag varit med louise   ha varit med henne 3 ggr denna veckan  jaja

i dag bakade vi kärleksmums  dem blev skitgoda och fina ;) sen åt vi kineskiskt till middag, och det var jätte  gott.. ;) och sen kollade vi lite på talang.. och sen kom vi fram till att  jag, evelina och louise gillar en kille som heter ****** (hehe..) sen i dag har det inte hänt så mkt... 


jaja i dag såg jag lite på "ellen degeneres (stavning) show" och såg en jätte söt video på en hund spm står och sjunger vid ett piano ;)http://www.youtube.com/watch?v=PiblYasnzWE&feature=grec_index

(om inte länken funkar sök då på dog sing at the piano och det e en vit hund som gör det....)


PS: i dag(lite uttjatat) i skolan när vi jobbade med vår tidning om tobak.. så gick killarna in på min blogg och var skitstöriga specielt ****...

 JAG HATAR DIG  E***



 alla ha det toppen <3333

Av anea englund - 7 april 2011 20:27

chaba


i dag har jag varit mid louise, och vi hade skit kul.. 

fröst när jag kom till henne var hon skihes så det lät sjukt kul när hon skrattade (och vi skrattar ca 10 gånger i minuten) jaja sen kollade vi på projekt runway hehe...

sen sminkade vi oss i blått och rosa (haha jag vet.. ) liksom  halva facet rosa och andra halvan blå..;)   (lite suddig bild..) sen sen passande kläder till det hehe.. sen när vi hade tvättat bort allt så kollade jag på mobilen och mamma hade ringt för typ en timme sen så det blev bråtom hem ;)...


i dag har det varit skitblåsigt   hatar det..  mamma kom hem för typ 20 min sen och hon hade köpt ett par nya pjäxor (stavning)  de var skitsnygga ;)

 nu har jag typ inget mer att säga...


ha det bra ;)  

Av anea englund - 5 april 2011 16:23


detta e (lite) vad som finns i min spotify-lista 


Britney Spears – Till The World Ends

Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version

Daniel Adams-Ray – Lilla lady


Jessie J – Price Tag 

Ke$ha – Blow
P!nk – F**kin' Perfect - Explicit Version

Petter – Baksmälla
Rihanna – S&M
Robyn – Indestructible (Radio Edit)
Veronica Maggio – Jag kommer


det var några fast jag har ju en lista med typ 30 justin bieber låtar.. (haha jag vet..)

hoppas ni har hft en bra dag ... jag hhar ju varit i skolan som vanligt men det är inte så intresant.. imrg är det mammas födelsedag och jag har köpt en ***** till henne på b** b**, hehe..


ha det bra <3

Av anea englund - 4 april 2011 21:09

hejsan 

jag hatar måndagar

gissa om jag har haft en stessig dag.. så här har min lååååånga dag sett ut


6:40- klockan ringer och jag går upp

07:55 jag möter upp carro och catte och sen cyklar vi tiill skolan 

08:20 skolan börjar (matte)

09:40 cyklar till vide privata för att ha idrott

10:00 idrotten börjar (basket, satte 3 mål;))

.....

14:40 skolan slutar 

14:55 fibblar med tobbe i telefon -.-

14:50 kmr hem och börjar öva på flöjten...

16:08 bussen går (folkets park )

16:20 flöjtlktionen börjar

16:40 flöjtelketionen slutar

17:00 bussen går (damfri)

18:00 mf (malmöflickorna) börjar 

18:50 mf slutar och eve, linda &jag går till kiosken

19:00 andra mf träningen börjar 

19:50 mf träningen slutar 

20:10 trodde pappa skulle hämta mig men det var mamma så jag och eve fick skrattanfall ;)


 nu e kl 21:19 och jag e skittrött som ni kanske förstår....

 ska snart lägga mig men ska bara plugga lite extra till spanksan imrg, alltid bra att plugga lite extra om man  vill ha bra betyg ;)


 jaja nu ska jag som sagt snart lägga mig..

 hopas att ni inte haft en sån stressig dag som jag..


godnatt <3

 



Av anea englund - 3 april 2011 11:28

halloj  


här kmr bilderna på koftan och skorna

älskar dessa skorna  150:- på sko

pungten

 

ha faktist på mig koftan just nu ;)

99:- på bik bok


nu e det plugg son gäller, ha ganska många glosor...


ha det gött  <3



Presentation

halloj :D

jag heter anea englund och jag älska musik och dans..
på fritiden chillar jag och e med kompisar..

jag och min kompis andrea "driver" den här bloggen tsm. vi har känt jätte varandra länge fast nu bor hon i sthlm...

ha det supergött :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards