anea englund

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av anea englund - 1 mars 2011 16:46

 sorry att jag inte skrev ett inlägg i går.. jag kom hem sent från skolan och sen skulle jag äta och sen skulle jag på träning..   när jag kom hem så var typ kl kvart över åtta.. jag hade prov i dag så jag pluggade typ hela kvällen i går...


iaf, jag har precis ätit mellis och nu pluggar jag   det e skittråkigt men känslan när man är klar är så härlig   


somsagt hade jag prov i dag (på hinduism och buddhism för de som undrar..) och det gick väl sådär.. sista lektionen hade vi bild och vi ska göra en skoltidning om tobak... vår lärare stod och pratade bort typ halva lektionen så vi  hann typ bara jobba i 20 min..    när lektionen var slut satt jag och min kompis tessan kvar för att fixa framsidan   


denna veckan har jag fått JÄTTE MKT läxor för att jag åker till norge på söndag   jjiippii... 

jag har typ två spanskaläxor, matte, svenska, i morn får jag engelsläxan och jag tror att jag kommer att få läxa i no..


i kväll ska jag på badminton   och när jag kommer hem ska jag väl plugga lite mer om jag orkar...


ha det gött   

KRAM :-*

Presentation

halloj :D

jag heter anea englund och jag älska musik och dans..
på fritiden chillar jag och e med kompisar..

jag och min kompis andrea "driver" den här bloggen tsm. vi har känt jätte varandra länge fast nu bor hon i sthlm...

ha det supergött :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards