anea englund

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av anea englund - 25 februari 2011 19:57

hejsan


har precis ätit, och det var ganska gott.... :P

nu tittar jag på james bond med brosan, men det e skittråkigt..

i morn så blir det först kvällsposten, och då måste jag gå upp typ *halv 9*   

och sen ska jag väll plugga till provet på tis och sen ska jag til angie, hon fylld år typ förra veckan.....och på ons så blir det väll mer plugg   








vill ha, vill ha, vill ha.. de finns på zara.com   

jag önska jag hade alla pengar i världen....


 KKRAM <3

Av anea englund - 25 februari 2011 17:43

Hej allihopa<3

Andrea här..

jaa, jag skulle bara prova att logga in.

Så.. Vad ska man säga..

Jag heter alltså Andrea, är tolv år

och bor i Stockholm :)

Jag och Anea är, har varit och kommer alltid att vara bästavänner<3

Det här är ju Aneas blogg men jag kommer skriva kanske

en gång i veckan elr nåt?! Jag vet inte :)

KRAAAM

Av anea englund - 25 februari 2011 17:28

hallojsan :D
bloggen e inte så fin jag vet... jag jobbar på det ;)

jag vill lägga upp bilder men jag har inte hittat nån bra än.....:P

jag och min kompis ANDREA skriver inläggen och jag ska ta fram en bild på oss tsm ska bara hitta den i datan.... hehe ;)

ha det gött ;)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

halloj :D

jag heter anea englund och jag älska musik och dans..
på fritiden chillar jag och e med kompisar..

jag och min kompis andrea "driver" den här bloggen tsm. vi har känt jätte varandra länge fast nu bor hon i sthlm...

ha det supergött :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards